حالت شب و روز

ورود ثبت نام

بازیگر نقش گالادریل جوان در سریال Lord of the Rings انتخاب شد

27 آذر 1398 ۱ 216 views

«مورفیث کلارک» یکی از بازیگران سریال «نیروی اهریمنی او» (His Dark Materials) برای بازی در یکی از نقش‌های کلیدی سریال «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) آمازون انتخاب شد. او به دیگر بازیگران مجموعه از جمله «مارکلا کاونا»، «جوزف مال»، و «ماکسیم بالدری» می‌پیوندد که پیش از این برای بازی در نقش‌های دیگری به «ارباب حلقه‌ها» اضافه شده بودند.

ورایتی گزارش می‌دهد که کلارک نقش «گالادریل» جوان را در سریال بازی می‌کند، شخصیتی که در سه‌گانه‌ی سینمایی «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی «پیتر جکسون» به «کیت بلانشت» سپرده شده بود. آمازون تاکنون واکنشی نسبت به این گزارش نشان نداده است.

نویسندگی «ارباب حلقه‌ها» آمازون برعهده‌ی «جی‌دی پین» و «پاتریک مک‌کی» خواهد بود. علاوه بر این «برایان کاگمن» از سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) برای فعالیت به عنوان مشاور به پروژه پیوسته است. «جی‌.ای. بایونا» کارگردان «دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون» نیز چندین اپیزود از فصل اول سریال را کارگردانی می‌کند. آمازون از هم اکنون سفارش ساخت فصل دوم سریال را صادر کرده است.

کلارک سال آینده‌ی میلادی در فیلم ترسناک «سنت ماد» (Saint Maud) استودیوی A24 بازی می‌کند که در جشنواره‌ی تورنتو نقدهای مثبتی دریافت کرد. او در حال حاضر در سریال «نیروی اهریمنی او» شبکه‌ی اچ‌بی‌او و بی‌بی‌سی در کنار «جیمز مک‌آووی»، «روث ویلسون» و «لین مانوئل میراندا» به ایفای نقش می‌پردازد. او در سال ۲۰۲۰ سریال «دراکولا» را هم در تلویزیون خواهد داشت. این سریال به نویسندگی خالقان «شرلوک» بی‌بی‌سی اول ژانویه روی ایر می‌رود.

«تاریخچه‌ی شخصی دیوید کاپرفیلد» با بازی «دو پاتل» دیگر پروژه‌ی کلارک است که در جشنواره‌ی فیلم لندن به نمایش در آمده و بهار سال آینده در سراسر دنیا اکران می‌شود. کلارک در سریال‌های «پاتریک ملروز» و «روان‌پزشک» (The Alienist) شبکه‌ی شوتایم هم نقش‌هایی کلیدی بازی کرده است.

دیدگاه بگذارید 1

آواتار کاربر مدیر
مدیرمدیر
1399-03-16

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

پاسخ